Vrijdag 14 december
Yep, 't is zo ver! De kogel is eindelijk door de kerk en de beslissing is genomen. Eind juni, begin juli reizen we richting het westen. We steken eindelijk nog eens de grote plas over... 't is alweer véél te lang geleden en het Amerika-microbetje was nu toch al een tijdje aan het kriebelen.
Deze keer brengen we een bezoekje aan The Sunshine State... FLORIDA, jawel!
Na wat heen en weer gemail en opzoekingswerk op internet kozen we ervoor om een 12-daags Fly en drive- pakket te "bestellen" bij een reisbureau: Exit-reizen. Eerder reisden we al naar NY met deze maatschappij en we waren heel tevreden van de service. No hassle. Via Alamo kozen we voor een Standard SUV, type Jeep Grand Cherokee of vergelijkbaar (kwestie van "all into the American feeling" te zitten). Momenteel ben ik volop op zoek naar geschikte verblijfplaatsen en leuke to-do's. We houden jullie op de hoogte! :)
Eva & Philip x
Maandag 17 december
Ondertussen zijn al heel wat hotels, guesthouses en resorts gereserveerd! Van een paar wachten we nog op bevestiging. Wat de pittoreske restaurantjes, "keiwijze" eetgelegenheden, places of interest en coole things-to-do betreft... pfffft, dat wordt een moeilijke bevalling. IK KAN NIET KIEZEN!!! Wat een aanbod, en ik wil alles! ( Een typisch vrouwenprobleem zeker? lol) 'k Begin zo stilaan het gevoel te krijgen dat we beter een maand hadden geboekt. :-/
Donderdag 20 december
Wat een gedoe!! Blijkaar heb ik te vroeg victorie gekraaid wat "Exit-Reizen" betreft. We hebben zonet de beloofde en tevens ideale vlucht (vroeg vertrekken en laat terugkomen :-)) aan onze neus voorbij zien gaan. Hun uitleg ... geld moest binnen de 24u op hun rekening staan. Ja hallooooo, bij een overschrijving vanuit België is dat dus niet mogelijk en visa bieden ze niet aan! Ik had nochtans onmiddellijk betaald én een betalingsbewijs gemaild!!**Grmbl**! Enfin, ... uiteindelijk komen we een pak later in Miami aan en zitten we tussendoor een kleine 5u in de transitzone in New York. :-/. Terugkeren doen we nu via Frankfurt. Dus eerst eventjes 400 km te ver vliegen, om vervolgens terug te keren. Soit, het zij zo! Ik kijk er nog even hard naar uit! :D
We vliegen met United Airlines naar NY.

Kzal jullie missen
BeantwoordenVerwijderen