![]() |
| klik op afbeelding voor de foto's van dag 2 |
Rond een uur of 1 begint ons buikje te knorren en stappen we even van de boot om te lunchen in de Bahia Cabana Bar, deze bar is legendarisch omwille van hun Happy hour. Die begint nl. om 7u ... in de ochtend! :D
Met zicht op de multimillion-dollar jachts, eet Philip de specialiteit van het huis, baby ribs en ik hou het bij een Cabana Club sandwich met sliced turkey. Het is alletwee njammie!
Na het eten nemen we de taxi terug naar het centrum en rijden richting B&B, check-in was voorzien tussen 2-3pm en we zijn wat te laat. Maar geen nood, er hangt al een briefje aan de brievenbus om ons te verwelkomen, de kamer is klaar en de deur open... WOW!! Wat een mooie kamer, mét uitzicht op de pool.
Philip kan niet wachten om in het water te duiken, want het is hier echt pokkeheet! 92°F.
Terwijl Philip in het zwembad speelt, tik ik snel even dit verslagje uit.
Vanavond gaat het waarschijnlijk nog even richting centrum, we zien wel. Momenteel is het relaxing @the pool.
Grtjs, E&P

Ziet er al heel leuk uit tot nu toe! Hopelijk hebben jullie veel lol (moest ik van oma zegge die lol) :-) schijnt de zon daar? Hier soms we missen jullie heel hard maarja koop maar leuke kleren, dat verzacht de pijn in mijn hartje omdat ik jullie zo hard mis :-) hahah grapje e nog een toffe vakantie :-) en veel groetjes en kusjes val Matilde, oma, opa en ikke (Margot e) hopelijk gaan we nog is vlug skypen e en @papa draag maar veel zorg van mama e en @mama smeer papa goed in met zonnebrandcrème e allee ja veel kusjes xxx
BeantwoordenVerwijderenVan** :-)
BeantwoordenVerwijderenHahaha Dat schilderij boven jullie bed is van de ILKEA :p <3
BeantwoordenVerwijderenLiefs Matilde xoxo